tisdag 7 december 2010

Men det var då själva faaaaan!




På Sweden rock festivals hemsida ser man att Judas Priest ska lägga ner! Efter över 30 år i gamet så slänger de in handduken. FAN! O jag som nyfödd hårdrockare har aldrig fått se dem. O så lägger de ner?! WTF lixom?! Sista spelningen i Sverige- ever- ska de ha på SRF 2011. O vi som allvarligt funderade på att skippa nästa års festival, hur kul det än hade vart att åka dit. Nu har SRF raddat upp flera bra band, Judas, Ozzy, Saxon, Joan Jett, Mustasch, min kusin Nisses polare från Happis; Raubtier...

Det var då själva faaaan... :(

Jag som hade skippat tanken, dvs förträngt, SRF 2011 till förmån för fina vitguldsringar... O så släpper de den här bomben?!

O förkyld verkar man vara oxå, ögonen känns grusiga o jag blödde näsblod tidigare när man snöt sig. Har legat o vilat en stund med kissemojsarna i sängen efter att man pluggat lite inför psykologiprovet i morgonkväll.

GOD DAMN IT!!!!!

En av mina absoluta favoritlåtar med Judas Priest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar