måndag 6 december 2010

Kärlek....




Sarah Dawn Finer säger allt i den här låten...

Jag har haft en fantastiskt fin helg med älsklingen. Kunde inte haft en bättre helg. :) Han gör mig lycklig, han gör mig så hel. Morgnarna, dagarna, kvällarna och nätterna jag får tillbringa med honom, de är de bästa i mitt liv. Hans armar är gjorda för att hålla om mig, mina ben är gjorda att få slingra om honom...

Jag längtar efter honom efter det att vi pussats hej då på morgonen tills vi pussas igen när han kommit hem. Han är såå ofta i mina tankar där emellan oxå. Jag är lycklig när han är lycklig, jag gläds med honom likväl som jag känner med honom när han är ledsen. Hans röst smeker mitt öra hela vägen till min själ o hans röst är som en odödlig sång, hans själ är omslutande, trygg, stark, modig, kärleksfull och vår kärlek doftar likt ambrosia och helar oss båda...

Jag ska älska dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har...

Kärleksvisan
Var inte rädd. Jag går brevid dig.
Kom ta min hand. Jag håller i dig.
Här i min famn. Kan du våga tro.
Sänk dina murar. Jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag.
För du betyer allting för mig.
Var inte rädd. Jag går brevid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar. För här vill jag stanna.
Se på oss nu. Livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig när du är svag.
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
du betyder allt för mig.
Var inte rädd. Jag står brevid dig.
För du betyder allt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar