fredag 10 december 2010

Haaaaallllooo Halo!


Holy smokes vad god halo e! Köpte det som fredagsgodis o precis nyss när jag ätit upp den lilla baren så kom jag på att jag inte bjudit Luna på godiset, hon som älskar dne här godisen.

Halo är lågkalori, typ 100 kalorier för en barn, lika mycket som en banan typ. Utsökt smak av kola, bäst är det om man förvarar halo i kylskåpet en stund innan man ska mumsa på den för då blir det lite mer tuggmotstånd meeen nu hade jag inte tålamod och vänta längre så den åkte ner i Ginnungagapet med one way ticket hihi

Jag var på matteletionen idag. Dagens enda lektion. Vi var 4 pers i hela klassen plus elaka lärarn. Nu ger jag officellt upp att försöka vara trevlig. En i klassen, som känner älsklingens ex, fjäskade för lärarn som föll för det. Sen när alla gick i förväg innan lektionens slut så satt jag kvar i en 10 min typ. Medans jag klädde mig försökte jag mig på lite småprat med the horned one. Fick bara extremt korta svar tillbaka, hon tittade inte ens på mig. Så jag gick, utan att säga hej då eller nåt. Har jag typ närvaro på säg, 75-80 % iaf och skriver VG & VG+ på alla utom sista provet (3 av 4 mao) så KAN hon fasen inte ge mig G va???? Fast när det gäller den dära människan så borde man inte ta nåt för givet... Usch för att vuxna ska bete sig så där illa. När jag fått betyget så ska jag kanske rent av ställa henne mot väggen o fråga vad hon ahr emot mig. Inga andra lärare stör sig ju på mig?

Nu sitter jag o kikar på Dexter. Jag kom hem alldeles nyss. Har vart o handlat mat, vart på apoteket o köpt nässpray o sen gled jag in på systemet o köpte lite vuxensaft... Kånkade hem allt med påsar o ryggsäcken full o nuuuuu e det officiellt FREDAGSMYS!!!!!

2 kommentarer:

  1. Oh, katter får inte äta choklad...de kan dö av det. =/

    Men det kanske är just kolan hon gillar?

    Jag gillar iaf mest skölden med röda stenar=)

    SvaraRadera
  2. Ja det e själva kolan som hon får små, små bitar av :) Choklad e inte hennes melodi!

    Tack stumpan! :D

    SvaraRadera