söndag 12 december 2010

LYCKA! :D


Min man vet verkligen hur han ska göra mig lycklig! :D E sååååå glad att jag har honom! :D Helt otroligt vad man kan älska en annan människa...

I helgen har det hänt mycket underbart o samtidigt har vi haft det jättelugnt o skönt. I dag köpte vi hyacinter i 3 olika färger som jag ska plantera. Vi köpte även en julklapp åt oss, en skylt som det står home i träbostäver o sen under så står det is where the heart is. :) Vi köpte även en ny svart julstjärna att ha i andra fönstret i sovrummet. Jag fotade det så jag lägger nog ut en bild närmaste dagarna.

Idag ska älsklingen laga nåt som jag aldrig ätit förr, kassler med ananas o currysås med ris till. Ja jag har kanske ätit det men aldrig lagat det själv. Låter gott iaf. Sen ska vi fortsätta med vårt Sagan om ringen marathon, vi e inne på andra delen nu; De två tornen. Då blir det lussekatter o pepparkakor till filmen.

Helgens läskigaste måste vara sjävmordsbombaren i Stockholm som igår sprängde sig... Skulle kunna skriva massor om det men jag orkar inte. Tycker bara det är så tragiskt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar