måndag 13 december 2010

Luciafirande




Jag missade helt att det var luciafirande idag. Älsklingen var hemma sjuk idag o eftersom jag inte hade lektino förrän 12,10 så låg jag kvar hemma i sängen med honom, utan en tanke på luciafirandet...

Fick f.ö. ett skoj samtal, ett av de massvis med jobb som man sökt, de ville träffa mig på intervju. Ok, det är inget vidare jobb men det är ju ett jobb. Det är som postsorterare nu under julen. Kanske kan ge en liten slant iaf? :D

Blev vare sig lussebullsmumsande, middag eller filmtittande igår. Älsklingen slocknade innan 18 så ja, vi får ta det idag, han e lite bättre, får se om han orkar gå o jobba i morgon. Han har sovit typ 17-18 timmar nu sammanlagt medans man har vart i skolan.

Hade betygssamtal med rättskunskapslärarn. Får MVG där. :D *happy, happy* Sen efter snacket så gick jag o hälsade på Bullan en snabbis o sen handlade jag kattsand. Mötte upp älsklingen som tvingat ut sig i friskluften. men han e inte piggelin, svag o trött... :( Stackars älsklingen min... *puss*
Nu e det dax o röja lite i köket så vi kan få oss lite till livs, en del behöver det bättre än andra... :)

Peace out! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar