fredag 17 december 2010

Nu e det bevisat.


VG+ och VG på matteproven plus 31 Godkända poäng och 6 VG poäng gav ett ynka G i slutbetyg. För att få VG på nationella provet var man tvungen att ha 35 Godkända poäng och 12 VG poäng. OCH man måste framför allt INTE stå på mattelärarinnans hatlista.

Om ni bara hade kunnat se hennes helnöjda ansiktsuttryck när hon sa att jag får Godkänt. "Är du nöjd med det?" frågade hon varpå jag svarade att man kan inte göra så mycket åt det i alla fall. Ja herre jisses.

Nu är det alltså bevisat. Matematiklärarinnan är ondskefull. O hennes beteende på sista mattelektionen. Wow. Denise sa "hon gillar verkligen inte dig". Nix, det gör hon inte. E iaf tacksam för vad hon lärt en, jag får försöka fokusera på det o inte på att hon e elak o mobbar folk. Trodde inte sånt skulle förekomma på skolor eller arbetsplatser? O att anmäla henne, vad skulle det tjäna till? Absolut ingenting... Istället får hon fortsätta jobba, o nästa termin e det kanske nån annan som tar o axlar mitt ok, eller så har hon fått blodlusten mättad så honmonstret står sig ett tag...

Mysko när man har idel MVG, att det helt plötsligt blir ett.. G...? Eller som en annan lärarinna sa: "du är ju en MVG elev!!!" 3 andra lärarinnor än mattekärringen, velat ge mig kramar när man knytit ihop betygssäcken för terminen. Så nåt fel på mig borde det juh inte vara...

Something is rotten in the state of Denmark som den gode Shakespeare sa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar