onsdag 15 december 2010

Yiiihaaaa!!!


Matteprovet i morse, dvs sista delen av 2 i nationella prov, var riktigt svårt men jag fixade nog det mesta. Kaaanske, kaaanske att man vågar hoppas på VG på även detta prov?! Nåja, på fredag avslöjas det o hurdant betyg jag får i matte. Gör jag VG på det här provet KAN inte den ondskefulla kvinnan ge mig annat än VG... *håller tummarna som faaaaaan*

Desto bättre gick det i psykologi; hade idel MVG där så ja, psykologin står för mitt 5:e MVG, som jag hoppades o trodde! ;D

Har legat o guppat jättelänge i badet o läst skvallerblaska o nu sitter man här med en turban på huvudet o väntar på att academic works ska ringa mig ang jobb i morron... Ska nog ta tillfället i akt o kolla lite andra jobb medans man matar fiskarna på facebook.

*glad, gladare, Sylvia* E såå sjukt stolt över mig själv o min insats... Har aldrig förr fått 5 femmor/MVG i 5 skilda ämnen under en o samma termin, eller ever! :D Hihi

Har förresten börjat fundera på ifall man inte ska ta o renovera badrummet i min 2a i Kallhäll innan man säljer den? Både älsklingen o hans far e ju ja eller har vart i branschen. Renoveringen borde inte ta mer än max några dgr, proffs som de e. :) Under tiden får min hyresgäst typ över en helg eller så, söka sig nån annanstans... Vi ska höra med svärfar under julen tänkte vi. Lägger man ner X antal tusen kan det ju ge mångfallt tebax när man säljer lägenheten som annars e jättefin o mysig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar