måndag 3 januari 2011

Gottigott


Vaknade strax efter 5, tydligen var min kropp inställd på att gå o jobba. :) Vi låg dock o drog oss tills älsklingens klocka ja mobil då, ringde vid 6 o då gjorde jag en macka åt honom att äta på jobbet, medan han själv gjorde sig i ordning. Mmmm kunde känna hans godoft i sovrummet efter han gått...

Låg där i sängen, innan vi steg opp, o fick värsta suget efter varm choklad. Sagt o gjort, fixade en kopp sen som man slurpade i sig! Sååå gott! Har inte druckit varm choklad sen jaa. i våras eller somras. Ibland är det bara sååå gott att unna sig men jag skulle inte vilja ha det varje dag.

Vill förresten gratta Anna Carin till sin förlovning!!! Hipp, hipp, hurra!!! :D Hon o hennes darling förlovade sig i Thailand nyss!

Avslutningsvis vill jag skämmas å det djupaste på en annan persons vägar; Stefan Hanna, kommunalråd för Centerpartiet i Uppsala som tycker att feta människor ska få betala extra skatt! VA?! VILKEN JUBELIDIOT!!!! Brukar inte skriva ut negativa omdömen om folk men det här var så ta mig tusan urbota dumt sagt! Han kommentar är: "Är inte det rimligt med tanke på att de utsätter det gemensamma systemet för mycket större påfrestningar?" Om man resonerar så, så öppnar man juh upp ett helt horribelt scenario där folk ska värderas efter hur mycket de belastar ett samhälle o därefter ska skattetaxan justeras o det mina kära vänner, e juh helt sjukt!!!! Rökare, kroniskt sjuka, äldre, kids med speciella behov osv, ska de oxå betala mer i skatt o med vad ska de betala??? Snubbens uttalande var bland det dummaste jag hört! Tur som fan man inte röstar på centern o när de har såna här fårskallar i ledet förstår man det går dåligt för dem... Kan bara applådera o beklaga att Uppsalaborna har en sån punschboll till kommunalråd! Kolla länken... http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8357190.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar