lördag 22 januari 2011

Inte mycket nytt under solen

Har inte så mycket att förtälja sen sist. Det har slutat rinna från taket o vi har en avfuktare sen snart en vecka tebax som surrar dygnet runt i vardagsrummet. Skolan har börjat igen, nåja, typ iaf, jag har vart på 5 infomöten, 3 kvar.

Idag sa min hyresgäst upp kontraktet iom att jag ska träffa mäklare på torsdag nästa vecka när jag åker till Stockholm.

Har sovit asdåligt bitvis, som vanligt, sista veckan. Inatt var jag vaken mellan 00 och 03 o sen steg jag upp vid 6... Nåja, då fick man läst massor i socialpsykologiboken iaf. Har börjat läsa även i naturkunskapen samt religionsboken. :) Får se hur de andra ämnena ter sig. Har även fixat böcker till allt utom psykologin och hälsopedagogiken.

Idag kom förresten Bullan hem från sin karibienkryssning där hon vart i 2 v. Välkommen hem! :D

Jag var appropå idag även på spinning för första gången på hundra år. Min målsättning var att överleva passet o det gjorde jag haha ;) Sen har vi vart o lämnat igen 3 filmer som vi hyrde igår; 2 av dem var så fucking värdelösa att vi såg 15 respektive 20 min på dem; Nazizombies och Vampiregirl vs Frankensteingirl. Sååå djävla crappy så det finns inte ord! Tur vi hade nån hund o kattfilm som var desto roligare. Sen köpte vi 10 filmer som vi ska beta av emellanåt.

För övrigt är jag en ärlig människa; har BETALT för officepaketet, nära på 800 makaroner! Det ni! :D Detta ska sättas in i nydatorn o vara mig behjälpligt när jag ska pyssla med skolarbete.

Ps hatar fortfarande spotifyreklamen. Har dock gått med i nån undersökningspanelsjoxigrejs som gör att man får betalt för varje undersökning man e med i o dessa pengar kan man köpa spotify för, jag har hittills bara vart med i en enda o tjänade då 13 spänn! Woho. Im a rich bitch. Eller nåt. ;)

Ps 2, jag e djävligt hungrig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar