söndag 23 januari 2011

Impulsköp



Jaja, vi skulle inte handla nåt speciellt eller särskilt mycket... Oops. Notan landade på 700:- lol Så går det när man snubblar in på Ö&B. Hittade bland annat en affisch föreställande ett av mina favoritmotiv och sagor; Tuvstarr av John Bauer (se bilden). På den här sidan kan man köpa den 32-sidiga boken för 75:-, ett kap tycker jag MEN jag ska besinna mig.

Jag mötte upp Bullan oxå nyss. Handlade ett par strumpbyxor. Hög tid eftersom mina favvostrumpisar hade hål både här o där... :/ På Lindex hittade jag även en jättefin ugglering o ett fantastiskt armband. Jag blev såå kär men med spontanhandlingen i färskt minne avstod jag, trots de låga priserna. "Många bäcka små" o jag har 2 böcker kvar att köpa till skolan såå... Så får det bli.

Jo, förresten, jag köpte även ett grönglittrigt nagellack på älsklingens rekommendation. Jag trodde inte att jag funkade med grönt, men tydligen så hade jag fel, det vart ascoolt! :D Efter 2 lager med lack så e det riktigt coolt! :) O för 29:- lixom?! :D

Snart har jag förresten läst ut boken om socialpsykiatri, o jag som inte ens har vart på informationsmötet! ;) Eller snart o snart, innan 16,00 i morgon när mötet börjar, har jag läst ut den iaf. Det e jag stolt över! Behöver jag säga att det är ett extremt fascinerande ämne?! :D

När nagellacket torkat o älsklingen slitigt sig från sitt nya dataspel, så ska här lagas en köttgryta av nåt slag; det blir med matlagningsgrädde, morötter, lök, champinjoner. Låter enkelt o det blir säkert supergott, älsklingen brukar inte laga nåt oätbart, tvärtom är han nog den bästa kocken jag mött! :D Puss på dig älskling!



Armbandet gick på 79,50:-


Uggleringen gick på 49,50:-






2 kommentarer:

  1. Om det är en tröst så provade jag just det armbandet och det var inte speciellt skönt.

    SvaraRadera
  2. :) På mig satt armbandet bra o jag tyckte iofs det var stelt men det e ju så designen ser ut.

    SvaraRadera