måndag 24 januari 2011

Sök och du skall finna!

Vi har 3 hemtelefoner som brukar stå i sina stationer. En dag var en telefon borta. Men jag hittade den på den plats jag sa att den var, precis bakom gammeldatorn, bland sladdarna! Ordningen är återställd o telefonskrutten e på laddning! ;)

Idag blir det att plugga socialpsykiatri o sen jag ska börja läsa detta gigantilusiska ämne; medicinsk grundkurs. Extremt mycket information o termer som ska tryckas in i huvet! Har fått veta att jag får köpa Bullans psykologibok, snart får jag reda på priset oxå o då har jag bara en bok kvar att köpa som e till ämnet hälsopedagogik.

Sitter här just nu o gosar med Nova i knät, på hennes speciella sätt, jag har en flaska bubbelvatten *I absolutely LOVE sodastreamer!* o Sarah McLachlan sjunger smäktande låtar... Vispade ihop 2 mackor o en matlåda åt älsklingen innan puss o hej då o han susade ut genom dörren...

Måste bara tipsa om den här underbara filmen Lesbian vampire killers! Underbar humoristisk, engelsk komedi i samma anda som Shawn of the dead etc! Kunde inte bestämma mig för vilken bild jag ska ta så det får bli alla tre! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar