onsdag 2 februari 2011

Massa sen sist

Ja, jag har ju som vart dålig på att uppdatera här igen märker jag. ;)



Måste börja med att rekommendera den här mascaran som du ser ovanför... Sååå bra!

Angående fuktskadan... Idag kommer fuktsanerarsnubben o ska mäta igen, förra veckan var han här o konstaterade att taket o ett av fönstrena var dyngsura. Det ska komma snickare oxå o slita upp tak o fönster vad jag förstod o då ska det torkas upp i taket. Jag får mer info av fuktsnubben idag när han kommer.

Angående lägenheten i Sthlm, var dit i förra veckan o träffade mäklaren i lägenheten, han kikade runt o gav tips inför visning osv. Jag hade tänkt jag ska åka till lägenheten o måla om o pimpa upp den inför visningen då möblemanget var i torftigaste och fulaste laget (tjejen hade inga mattor, inga gardiner, tavlor etc o det var inte mycket att slänga i julgran så jag hade vart tvungen att gömma det jag kunde under nyinköpta dukar o överkast) men vi löser det som så att hon flyttar ut en månad tidigare så det blir att lägga ut hyran för lägenheten en sista gång... Förhoppningsvis får jag lägenheten såld väldigt fort, visningen ska iaf bli i mitten av mars. Hälsade på min gamla frissa o även på gamla jobbe, kul o träffa alla igen! Träffade oxå syrran o vi gick o fikade. På tunnelbanan slår vi oss ner mitt emot en skum snubbe, såg lite ut som en trashig punkare. Jag drog av mig vantarna o blottade mina gröna glitternaglar. Då fick han stora ögon o började prata. Han var sååå gay men jättetrevlig, det visade sig han ville komplimera mitt coola nagellack o han var make up artist. Det hela slutade med att jag gav honom mitt nagellack o fick en kram av honom, han vart sååå glad! hihi Det behövs så lite för att göra en annan människa glad, det har min älskling lärt mig!

I övrigt har jag mest pysslat o så, jobbat med skolarbeten. Har juh massa inlämningsuppgifter till mina 8 ämnen. "Lyxläser" skönlitterära böcker precis innan sänggående... ;) Skönt iaf att slippa gå i skolan, skönt oxå att slippa se älsklingens ex var o varannan dag! Men visst saknar man oxå klasskompisar att fnissa o snacka med... Har köpt alla böcker nu, väntar på leverans av den sista boken vilken dag som helst, kanske rent av idag??:D

Vi köpte även 10 filmer från videobutiken här närmast så det har blivit en del film oxå.

Gick o gjorde illa mig i armen oxå i förra veckan. Lastade ryggsäcken väääldigt full med mat o skulle svinga upp den på ryggen. Hörde som ett ritschande ljud, som när ett tyg går sönder. O djäääävlar vad ont jag haft men det har sakta blitt bättre. Emellanåt glömmer man bort sig o gör en rörelse, typ lyfter armen över huvet o då hugger det till...

Pappa har förresten vart i Egypten, i Hurgada, där det e som oroligast. Han ska visst komma hem i morron tyckte jag han sa när han ringde för att säga han lever. Hoppas han kommer sig hem utan missöden!

Ska iaf avsluta dagens inlägg med att säga att det e många fina planer nu på gång, längtar som fasen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar