torsdag 17 mars 2011

Kryssning o försäljning



Jahapps. Så har man vart till Estlands huvudstad Tallinn. Kallt så inåt Baltikum!!! Man ska se till o vara påpälsad när man ska segla i österled! Vi handlade inget för jag hittade inget direkt o priserna var inte alls så trevliga som jag hade trott, nån tia billigare än i Sverige o på båten var priserna inte heller lika generösa som förr om åren. Men älskligen blev iaf firad dock blev det ingen tryckardans för orkestern var nåt latinoskräp o inget för mig. Måste dock slå ett slag för Gamla stan i Tallinn. Riktigt fina byggnader!!

Lägenheten är iaf såld. Jag fick rätt bra för den så nu kommer jag kunna betala bort mina skulder, tv & dator o fixa med körkort... Aldrig mer behöva bli beroende av andra lixom! :D Så i morron styr jag åter kosan mot Sthlm, bara för o skriva under lite papper.... Suck. Dryga 5 timmars resande för det lixom... Blargh. Men men. Började iaf med o fira försäljningen med ett besök på Lush! :D



O vårt hem i Norrköping är ÄNTLIGEN återställt! Så nu håller jag på o skurar o dammsuger för fullt så vi kan återerövra vårt hem! :D

Måste även boka tid för lillgrisen Gizmo o veterinären...

Ptja det var väl typ allt för nu då. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar