onsdag 2 mars 2011

Ut med det gamla



Tänk vad en del är fast i sina egna mönster... Och verkligen tror på sin egen verklighet, på sina egna lögner och missuppfattningar. Nästan lite som en schizofren som är helt övertygad om att så här är det... Dax att släppa det som varit och låta det försvinna in i glömskan. Bye, bye. Kommer inte sakna all drama, manipulation, offerspelande, missuppfattningar, gnäll och skitsnack om allt o alla- dvs allt som är förknippat med dig!

Håller på och trixar med att försöka fixa hjälp till att skjutsa mina möbler från Stockholm hem till Norrköping. Bullan var smart o sa man kunde juh hyra en sån där skåpbil. Det är juh verkligen så mycket lättare att manövrera en sån.

Hade förresten prov i naturkunskap igår. Gick hur bra som helst, fick MVG. :D I övermorgon har jag samhällsprov. HOPPAS som faaaan att man får MVG där med. :D

Om 2 veckor så är vi på väg till Tallinn. Ska bli sååå skönt o få komma iväg o bara ha en miniminisemester! LÄNGTAR!!!

Tog igår tag i ett projekt jag borde gjort för länge sen; rensa i blomkrukorna på döda blad. Wow, vi har juh nästan fina blommor! ;) De får hänga med ett tag till!

Ska försöka mig på att lämna nässprayen oxå, har dratt i mig det för länge. E fortfarande förkyld men jag kan inte trycka i mig sånt i flera veckor, det fräter sönder slemhinnan i snoken.

Nej, nu är det dax att sätta fart med skolarbetet! Har lite att göra och sen plugga inför sampeprovet i övermorron!




4 kommentarer:

  1. Grattis till provresultatet! Du är fantastiskt duktig:D

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! :D Snällt av dig!

    SvaraRadera
  3. Det finns ju sånt där envägssläp som man kan låna om man bara ska köra åt ett håll. Blir billigare om man kan låna någons bil=)

    SvaraRadera
  4. Har fixat skjuts, polaren Bullan ska köra så vi hyr en sån miniskåpbil. :D Tack för tipset iaf!

    SvaraRadera