söndag 6 mars 2011

Sol ute, sol inne...

...sol i hjärta sol i sinne!

Har precis kommit hem från ett gympass. Det verkar som att min förkylning som haft greppet om mig så länge börjar släppa. Jag cyklade 25 minuter o det gick riktigt bra. :D

Såg förresten filmen Megamind. Den e ruskigt bra på väldigt många sätt så den får en stark 4:a eller en svag 5:a! :D

Bakade igår. Det blev rågknäck men istf russin hade jag i hackade aprikoser, torkade sådana. Det vart inte alls så bra som föregående ggr. Degen jäste inte som den skulle, tror det beror på flera faktorer; jästen verkade gammal o torr trots de inte skulle gå ut förrän 14/3... Sen hade jag kanske inte riktigt ljummen mjölk i o jag satte i kanske för mycket mjöl. Men det vart bröd iaf. Klart ätbart.

Måste även säga att jag förstår mig inte på en del människor som säger en sak, skäller ut en efter noter, spelar offer o ja hela baletten. Sen kontaktar vederbörande en som om inget hänt?! Efter alla ord, negativa ord som avser skada de jag håller allra allra kärast, så tror människan att man kan trippa tebax in i ens liv?! Jiz... Skit samma.

Om en vecka, nästa söndag ska vi, älsklingen, jag o Bullan åka till Stockholm. Hon lovade i veckan att hon ställer upp o kör bara hon får köra skåpbil för nåt släp ville hon inte ha. :) Sagt o gjort. Skåpbil ska fixas! O mina pinaler får komma hem på riktigt. Innan dess, typ på fredag så åker jag upp själv tidit o städar lägenheten ordentligt för det hade inte min kära hyresgäst som bekant gjort. Sen blir det lägenetsvisning både söndag 13/3 o måndag 14/3.

Hade prov i veckan i samhällskunskap. Gick så där, hoppas iaf det vart VG+ eller MVG... Skrev asmånga sidor o satt till o med några minuter över provtiden- jag var sist ut... ;) 29 sidor vart det o åt helsike massa information som skulle ut genom pennan. Hade fan ont i fingret sen! Vet inte om jag skrev det menjag hade oxå naturkunskapsprov i tisdags, det blev MVG på det! ;D

Snart kan jag oxå anmäla mig till höstens skola, då ska jag söka in till universitetet! Det e sååååååå stort! :D

NU ska jag mata fiskar, sen bada o så ska jag plugga massor, massor! Sen väntar asgod köttfärssås med fiberspaghetti, älsklingen ska laga det utifrån tacosresterna igår! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar