onsdag 4 maj 2011

Nu räcker det!





Nu får det banne mig vara nog med snöandet! Det har vart pisskallt alldeles för länge nu, bara några plusgrader! I MAJ! O så har det snöat 2 dgr i rad... Aprilväder har man juh hört talas om men MAJVÄDER?! WTF? Förra veckan gick man juh i sommarklänning o sandaler utan strumpor o nu, fram med vinterkappan bara... Nej fy tusan säger jag. Nu räcker det! Ge tebax våren PRONTO!


Hell no to snow!

Nu ska jag hoppa i sängen o läsa vidare på hälsopedagogiken som jag snart borde vara klar med. Jag e helt klar med inlämningsuppgifterna för den här terminen i naturkunskap, religion och psykologi- har bara kvar ett muntligt prov i religion o en uppsats i psykologin... REsterande ämnen har jag kvar lite småjox i. I morron väntar prov i naturkunskap. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar