måndag 2 maj 2011

ÄNTLIGEN!!!!




Finns massor med grejer just nu som man kan säga äntligen om! Att det e såå skönt att det e klart exempelvis, eller att man är precis vid målet, något som man längtat efter äntligen är här osv. Jag säger ÄNTLIGEN till bland annat att den evighetslååååånga uppsatsen om Palestina/Israelkonflikten är klar- tog på tok för lång tid men 12 sidor färdig uppsats vart det iaf. ÄNTLIGEN är våren här med knoppande träd o små blommor som modigt tittar upp, även om det bara e +4 grader ute... ;) Kan förresten säga att det var snordjävla kallt ute igår när vi var o kikade på 1 Majstågen... Burr!! Tur man har ett varmt bad som man kan krypa ner i!



Äntligen säger jag även till att jag fick bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet! YEY! Och jag fick äntligen svar på en av mina inlämningsuppgifter, mycket bra där. ;) Äntligen har man hittat en underbar man som älskar en massor o jag honom... Äntligen har vi även fått ändan ur vagnen o beställt nya fina ringar som ska ersätta våra silverringar; vi valde två jättefina släta, riktigt maffiga vitguldsringar. Vi får hämta dem om 1,5 vecka. Sen fick vi äntligen tebax ersättningen för månaderna med vattenskadan, det var oxå skönt att få slut på den historien. Äntligen har även grannen flyttat så då slipper jag störa mig på att det står stinkande sopor i trapphuset- menar, hur kul är det att känna den härliga mixen av babybajsblöjor o hushållsrester i en o samma påse?! Jag har fruktansvärt bra luktsinne till skillnad från många andra o det e inte kul kan jag säga...


Äntligen säger jag oxå om att Gizmo är opererad, hans plupp är borta o allt gick jättebra- behövde inte betala nåt för operationen eftersom försäkringsersättningen precis åt upp allt! Mycket bra! Dock måste vi köpa speciellt njurfoder åt honom eftersom han har dåliga njurvärden... Veterinären gjorde ett jättebra jobb o sydde lixom in stygnen under huden så de kommer försvinna av sig själv. Ska tebax om 3 v o ta nya blodprover på Grizen o se hur hans värden är då.


Äntligen fick jag oxå se Thor!!! Vi gick på bio i lördags o såg filmen som var i 3 D! Mycket bra film, stark 4/5 ger jag den! :D Men satan i gatan vad kallt det var i biosalongen! Tur man hade jeans på sig o min mysiga Sweden rock luvis!


Äntligen säger jag även till att jag i förra veckan fick hem massa fina, fina kläder som jag beställt! E mer än nöjd med allt utom 1 klänning/tunika som ska skickas tillbaka. :D


Ptja, det var nog typ det mesta för nu... Finns säkert mer att skriva men det ids jag inte! Ska läsa igenom samhällsuppsatsen en sista gång, den har legat o vilat till sig under natten, sen ska den skickas in till lärarn o efter det blir det att skriva på inlämningsuppgifter till olika ämnen. Ska fokuser f.m. på att bli helt klar med naturkunskapen för det är prov på torsdag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar