lördag 4 juni 2011

3 cider




Det var allt som behövdes igårkväll efter jobbet för o göra mig snurrig i kolan o ge mig baksmälla idag... Inte kul... O jag fattar inte hur det e möjligt heller... Tur man hade lite pepsi max kvar idag som stillat det värsta huvudbanken. ;)



Jag gick in tidigare till jobbet igår, en kollega som inte dök opp för hon var sjuk gjorde det blev trassligt för alla andra men det e klart man ställer upp o kommer in tidigare- kan man så gör man! O bakade massa bröd gjorde jag oxå, blev mina goa morotsbröd. Improviserade lite, det fanns inte nåt grahamsmjöl men jag testade med rågsikt tror jag. :) Det funkar nog det med. Hoppas de boende gillar bröden! :D


Både igår o idag har det vart underbart väder! Nästan i varmaste laget o brände mig gjorde jag oxå men det funkar. När vi var ut o promenixade på våra långprommisar så såg vi att de håller på med en arkeologisk utgrävning i centrum, en rundvandring på urgrävningen på tisd hade jag tänkt klämma in samt åka till svärisarna meeen de planerna gick dock tyvärr om intet för chifen hade bokat in mig på kurs.. Ok, det är juh faktiskt både kul och väldans nyttigt att gå på kurs meeeen typiskt att det skulle krocka med planerna.


Nä nu e jag lite hungrig i magen. Kanske dax för gofrukost?? :D Sen blir det handla kattsand.




1 kommentar:

  1. Ah men att bli snurrig av 3 cider nu då det är såhär varmt är nog inte så konstigt.

    Usch för mig (och katterna) är det för varmt idag...har jobbar och sedan vart på galleri. Nu ska vi äta och sen blir det till att ta ut katterna i gräset och hänga med dem ikväll=)

    KRAM

    SvaraRadera