fredag 29 juli 2011

Dagens tips

Sodastreamvatten + Fun light apelsin=nästan som fanta! Mums! Har just avnjutit vattenmelon o ett glas av tidigare nämnda slag.

Har precis kommit hem, gick in o jobbade extra iom att en kollega vabbat den här veckan så jag fick kasta om lite i schemat för oss som jobbar. En av de som bor på mitt gruppboende fyller 70 idag så jag hade vart o köpt en present igår när jag o en annan av de boende var på stan. Jag köpte en film- hon älskar oxå film, o sen gick vi hem i ösregnet som kom från ingenstans. Igår asså. Idag hann jag hem innan regnet som nu forsar ner, började. Har bara vart o handlat. NU ska jag ha lite helgmys o spela lite Sims 3, ja eller spela o spela, jag gillar att bygga & inreda. :) Har inte jobb förräns på söndag... Sen har jag bara 2 pass till inplanerade o då e sommarn slut för mig. Jaa iaf jobbmässigt, skolan börjar juh snart.

I helgen lär det nog bli lite packande skulle jag tro, skönt att få komma igång med det faktiskt...

Thats about it for now skulle jag tro. Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar