torsdag 28 juli 2011

Ohhh...



...vad jag hatar såna här dagar, ja eller snarare nätter då... En miljon tankar som snurrade innan sänggående gällande ex. jobb o arbetssituationen, renovering, flytt, möblering osv osv gjorde att jag hade svårt o sova. Vaknade typ 1,5 tim senare. Låg o vred mig i en timma innan man gick opp o la sig i datarummet o läste så man inte skulle väcka älsklingen... O nu när han vaknade vid 6 kunde jag inte somna om. Så nu sitter man här, kikar lite på dvd-boxar på Star trek. Det är helt ok priser tycker jag med typ 7-800:-/säsong. Då ska jag oxå passa på o beställa "En geishas memoarer" som är en otroligt vacker o samtidigt hemsk film. Jag hade filmen tidigare i min ägo men lånade ut den o nån annan film till en polare för kanske 1,5-2 år sen o har inte fått tebax den än trots man efterfrågat den o jag vill hemskt gärna äga den igen.


Ska ta o kika på lite inredningsinspiration strax tänkte jag. Längtar tills nästa vecka när man e ledig från jobbet från o med tisdagen, för då kan man pyssla o joxa både hemma här o i nya hemmet. :) Vi fick förresten hem 40 flyttkartonger igår så nu e det bara att börja packa så sakteliga.


Jag tror förresten inte att jag nämnde att vi såg sista Harry Potter? Mycket bra film!!! :) Bra ihopknutet! Nästa biofilm blir Green lantern o Captain america med för all del!


Thats about it for now tror jag... :) Adios!

1 kommentar:

  1. Hm, vänta nu....du sa väl att jag skulle vänta med att skicka filmen tills vi skulle ses?=/

    Varför inte säga till mig att du vill att jag postar den iom att det inte blev av att vi sågs, istället för att skriva det här? Konstigt tycker jag=/

    Förresten; 7-800 per SÄSONG är ju skitdyrt för Star trek...eller är det hela SERIEN du syftar på?

    SvaraRadera