måndag 18 juli 2011

Lite blandat

Idag har jag tagit tag i saken o bokat flyttfirma, de ska även låna ut flyttkartonger åt oss så det blir juh himla smidigt. Kostar en slant att få hemlevererat o sen upplockat men det e det värt! Sen fick man svar från vår jättetrevliga nya hyresvärdinna som sa det var ok att vi köper målarfärg i deras namn o målar om. Yey! :D Så det flyter som på nu... Trots att jag torskade en traderaauktion igårkväll.. Morr. Bjuder nu på en annan grej som jag verkligen vill ha! Hoppas på bättre lycka denna gång! :D

Helgen som var åkte vi till svärföräldrarna o hade det riktigt mysigt. Satt mycket med svärmor o snackade o banankakan blev uppskattad.

I övrigt e man ledig o har då passat på o haft tvättstugan o även visat lägenheten till ett par som var nyfikna. Tror inte de tar den. En lägenhet utan balkong e inte såå poppis o lägger man sen till en fasad som faller i bitar... Njaa. Jag hade då inte tagit den. Fick även trevligt samtal från f.d. kollegan Krille, vi brukar höras av emellanåt, han e så go han. :) Tack vare honom, bland annat, så kom jag juh in på socionomutbildningen juh! :)

I Norrköping så regnar det som tusan idag o jag som ska ut om en trekvart. Huvaligen.

Nåväl, nu e det iaf dax för mat, ska äta älsklingens pasta carbonara. Den mannen kan laga mat han! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar