onsdag 3 augusti 2011

Fan va najs!

Jag provade ett par vita jeans som jag köpt för någon tid sedan, som bara gick upp till låren, men jag behöll dem för jag visste att jag kommer i dem o igår, fick jag ett infall o provade dem. De gick på, även om de satt halvtajt o man hade kameltå- men jag fick igen bysserna utan att behöva ligga på rygg! ;D HAPPY!

Idag har man haft lägenhetsvisning- igen, för vilken gång i ordningen vetifan. Sen snabbt som tusan fick jag susa till nya lgh för o släppa in en tekniker som skulle dra fram bredbandet... Lutar åt att vi måste skaffa sån däringa trådlösgrejs både för internet och för digitalboxen, ska visst gå loss på en 1300 pix typ. Men då slipper man juh sladdarna, dessa förhatliga sladdar som ligger likt döa ormar på golvet o vars existens verkar gå ut på att försöka lura en att snubbla på dem när man halvdöd om morronen stapplar upp ur sängen... Men en sak i taget, nu ska vi först flytta, sen tar vi alla andra projekt därefter.

Så har man medans älsklingen vart på jobbet, hållt på o packat kartonger. Guuuuud vad det e tråkigt. Bläh. Men det måste göras- kartongerna packar inte sig själva.

Köpte en ny pulversort med dietpulver från Allevo, chokladsmak... Ingen direkt hit må jag säga meeen som den snålis man e så kommer man trycka i sig den... Bläeh! Hallon/banan var såå mycket goare!

Nej, nu e det hög tid o fortsätta med packandet! Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar