tisdag 2 augusti 2011

Såå skön

Hittade just den här låten med Queen, såå bra asså! Riktigt hårdrockig! :D



Idag e jag ledig o det e såå skönt, sitter här i handduk o softar o läser ikapp på fejjan osv. E ledig i 10 underbara långa dagar men dessa ska fylllas till bristningsgränsen med bl.a. flytt, packning, städning, handling, tvätt, renovering osv m.m. Men allt i sinom tid! :D

Jobbade till 21,15 igår o låg vaken till 22,30ish o funderade på de fina gamlingarna... E nästan lite sugen på att komma in ibland o bara gå ut o gå med någon men jag inser jag nog inte kommer ha tid till det med skola o trafikskolan som jag ska anmäla mig till OCH hinna med träning o familjeliv. Jag vill juh så mycket men måste lära mig att jag kanske inte alltid hinner med allt, även om man både vill o har ett gott syfte.

E himla glad idag, har gått ner 6 kg nu med pulver! Började med nutrilett men det var sååå djävla vidrigt så det finns inte ord! Ok, jordgubbesmaken var inte så illa men inte var det gott inte! Godaste e nog hallon/banan från Allevo tror jag det heter. Nackdelen med pulverdieter e att man e såå sugen på att knapra nåt så jag trycker i mig vitkål, paprika osv, mumsade lite frukt i förra veckan oxå... Ytterst små o få fuskningar har jag tillåtit mig, inga måltider eller såå. Lite tortyr var det i början av dieten när man lagade god mat, eller som igår, gjorde en gratängform med morötter o lök, delade kycklingbröstfiléer i 2 bitar o la över grönsakerna o så in i ugnen, klyftpotatis till o min hemlagade o sååå goda gräddsås! Gamlingarna fullkomligt slukade maten och tog påfyllning! ;) Man känner sig som en lycklig mamma när de mumsar o mår bra av min mat!

Nej, nu e det dax o ta ett bad o sen sätta igång med alla bestyr! Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar