söndag 13 november 2011

Trötta söndag



Idag blev älsklingen en androidmobil rikare. Vi köpte en Samsung galaxy mini åt honom, skitsöt, smidig och liten rolig sak. Så nu kan han ringa o sms:a sin hustru igen! Happy, happy! <3

Sen så ringde makens polare Freddan o frågade om vi ville haka på till Tropicarium o det sa vi ja till, så vi rantade runt o kikade på djuren o jag fotade som vanligt. Efteråt for vi o handlade på Citygross o nu hemkomna, så ligger vackraste o guppar i badet o läser Hemmets Journal skulle jag tro att han bläddrar i. Ska bli gott med lite middag när han kommer opp...



Blev inget tvättande av kläder idag, e så sjukt trött o frussen men nu känns det som att mitt ansikte brinner, mysko... Blir väl o börja se säsong 2 på "The walking dead", riktigt bra zombieserie faktiskt. Kan rekommendera den.

I veckan börjar skolan på allvar igen, vi har juh haft lite föreläsningar o såå men ja, det har som inte satt igång på riktigt lixom känns det som, iom jag inte haft nå böcker men det har jag fixat, har köpt 3 böcker nu, varav en beggat. Borde få dem i början av veckan hoppas jag.


Sitter nu iaf o lyssnar på Rumers "Seasons of my soul", riktigt skön easy-listening-music. Lyssna själva! Blackbird e ruskigt mysig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar