torsdag 8 december 2011

Goddammit!!!

Fick leveransbesked om att mitt paket var på väg. Vid närmare kontroll visar det sig att fruntimmret i telefon inte angett 2 st av det röda hjärtan påslakanet. Och nu när jag precis ringde till Ellos, ja då var det slut. Jahapp. Kul. Det blir retur direkt liksom. För inte tänker jag behålla ETT påslakan, som jag sa till den andre telefonisten/ordermottagaren, jag hade ju beställt ett 6 delar dvs till 2 pers.


Och mitt fina, fina hår... *snyft* det har släppt massor av min mörka hårfärg. Pratade precis med min frisörska och hon sa att det kan släppa så där fort men att jag får fortsätta använda hårinpackningen på hårtopparna. Vi kan inte färga om håret nu för det verkade trött...Om ett tag men inte nu. God damn it!


Dax att återvända till sängen och läsa vidare i böckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar