onsdag 14 december 2011

Jobbtorka

I år är det riktigt dåligt utbud med feriejobb måste jag säga. Lite depress som min kursare Karvan skulle sagt. Jag har kikat på annonser länge nu men inte ett enda jobb som skulle gå av stapeln nu under jul. Icket. Har iaf meddelat sommarjobbet att jag kan jobba under jul o nyår, får se, hoppas de ringer. Skulle sitta fint med lite extra pengar... 


Nee nu är det dax att skriva rent gårdagens anteckningar från föreläsningen med Lars åt Marlene. Kaffe, en liten macka, en kelen kisse o bra musik allt medans man hör regnet smattra mot fönstret. Mys. :)


Dagens finaste låt; Beautiful boy med John Lennon. Så söt!


2 kommentarer:

  1. Nåå vikken söt liten bebis :)lääängtar ihjäl mig! Men alltså, shiiit vad kategorier du har!!! du har ju bloggat lääääänge ; ))

    SvaraRadera
  2. Jaa visst var den gullig den lille busen?! Njaa så länge har jag inte hållt på, 1,5 år bara! :D

    SvaraRadera