söndag 4 december 2011

Julklappar- CHECK!


Det var ingen hit att skippa brillorna och peta i linserna. Tvärtom riktigt fel. För jag fick tebax ögoninflammationen.Tack. Såå nu fick man ytterligare några härliga dagar med brillor och droppiögonkladd.


Idag har vi vart och handlat på Citygross och sen var vi på stan i jakt på julklappar. Nu är alla utom jag välsignade med julklappar. Men jag behöver inte få några julklappar även om det är kul att få men det behövs inte. Är bara så glad över att få fira jul med älsklingsmaken och hans underbara mamma och pappa, jag har tänkt ta med godsaker som lussebullar, saffranssnurror och pepparkakor. 


I morron väntar besök hos frisören, har inte vart dit sen vi gifte oss i augusti... 


Nu ska vi se lite The walking dead och mumsa lussebullar, sen är det jag som skuttar ner i spöktvättstugan! 


Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar