tisdag 24 januari 2012

Ninja...!!!

Vi har en ninjadammsugare- silent and deadly! Det är en sån där ultratyst rackare, suger som en hungrig eheum... höll på att säga nåt fult men det gör jag inte- den suger i alla fall feruktansvärt bra! MEN... Den ger elektriska stötar som är nog så obehagliga- rör man röret så slår det blixtrar om det! Måste nog ta och maila electrolux och höra hur jag ska göra, om de känner till det här problemet. Men kul var det att se vad ren datormattan blev, på bara några minuter med nygamle snabeldraken som fått sova på vinden i nästan 2 år! :D


Strax är det dax att slänga i första plåten med nyttiga grahamsbullar. Degen såg mycket fin ut, satte lite mindre smör och lite mindre sirap än vanligt och degen blev direkt mycket stabbigare! Hoppas älsklingsmaken gillar dem, men han brukar gilla mina brön! ;D


Ville bara önska en trevlig kväll och säga att... 


Jag älskar dig du underbare, fine, goe, mysige älskling till make! Jag är så hjärtinnerligt glad att jag har dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar