tisdag 31 januari 2012

Sommarjobb [CHECK!]

Satt och kikade lite redan i förra veckan på sommarjobb men skickade inte in nån ansökan, skickade dock in en idag till ett LSS-boende bara en tvärgata från där vi bor. Jag tog även och ringde nyss till områdeschefen för förra sommarens gruppboende, vart lite pinsamt för hon var sjuk och var precis i färd med att stänga av jobbtelefonen när jag ringde. Hon lät jätteglad när jag anmälde mitt intresse, och som hon sa, jag var hjärtligt välkommen till boendet och jag har garanterat jobb hela sommar! Jippi! I mars-april får jag veta exakta veckor som jag får jobba! GÖTT MOS! Jag känner ju redan gamlingarna, kan rutinerna osv, det enda som behövs är ju att förnya delegeringen så jag kan ge medicinerna. Och inte är det långt heller, bara upp för gatan vi bor och svänga höger och älsklingen jobbar ett litet stenkast från mitt jobb. Perfa! Sen är ju gamlingarna för goa också! :D Känns väldigt skönt att slippa gå arbetslös i sommar! 


Igår hade vi lång dag på uni, 9-17 med massa jobb... Idag är jag ledig med ändå inte, det blir kattsandshandling, träning och handling av krubb, kanske tar jag och bakar lite bröd- får se vad jag känner för. Sen blir det som vanligt att läsa lite i Stigma-boken jag fick låna av kurskaraten Bodil så jag kan lämna tillbaka den snart.

1 kommentar:

  1. Klart dom önskar dig tillbaka Trollis, du är ju bäst <3

    SvaraRadera