måndag 13 februari 2012

Måndag

Vaknade kl 3 inatt och efter det har det inte blivit mycket sömn, bara fragment liksom... Så nu när älsklingsmaken vaknade strax innan 6 så var man snabbt uppe, men icke pigg för 5 öre... Ont i baki nacken har jag också, har nog legat knasigt. Gjorde en fulbokning på tvättstugan idag, satte en papperslapp i bokningshålet, funderade på ifall någon rackare skulle ha norpat tvättstugan trots detta men se där hade jag tur. Så nu står tvättstugerier på schemat fram till 17. Kaffe, stillsam kinesisk musik och kattgos med lilla Nova finns också med på schemat. Ska också hinna läsa ut boken Stigma av Goffman, vi har ju seminarium gällande boken på torsdag. 


Gud så härligt det är, vi går mot ljusa tider och det märks, klockan var inte ens halv 8 så var det ljust! Längtar efter värme, ljus och vååååår! :)
Om några dagar är det tänkt att faderskapet ska komma med sin senaste donna, de har som sagt vart i Dubai, får se vad man ska hitta på i matväg, vill minnas hon hade nå allergier men pappa har inte behagat svara på mitt sms...

Aja, dax att avrunda, strax ner i tvättstugan för ännu en rond. Ska bara lyssna lite till på musiken, härligt och mjukt... Stillsamt. Vackert. :) Och det skapar ett lugn inom mig.






1 kommentar:

  1. Jaa du Sylvia, det var ju faktiskt en bra tanke, jag tror också att det var liksom meningen att jag skulle få träffa henne.. hon var ju mkt bättre, å skrämde inte alls upp mig lika mycket. Min andra bm fick mig bara att må dåligt i det hela...! jaa, jag ska testa om det funkar att lägga upp bilderna nu... annars får ja göra nåt åt det.. Chrome? jag e inte så haj på sånt, får be våran egen dataexpert hjälpa mig å fixa! ;) hoppas allt e bra med dig med, duktig du är som tränar på.. jag längtar efter att få börja träna igen!! Kraaam från mig och bebis

    SvaraRadera