fredag 10 februari 2012

Respect!!!!!!!!!!

FAAAAN vad vi inte har kommit långt vad gäller samhällsutvecklingen!!!! En idiotdjävel, på ren svenska, som taffsade på en intet ont anande kvinna som stod och pratade med en tunnelbanespärrvakt blir friad från åtal! Man ser ju klart och tydligt hur äcklet bara grabbar tag i kvinnans röv! Han blir alltså HELT FRIAD från straff för han säger hans uppsåt var att "fösa undan kvinnan". WTF liksom! VEM som helst fattar vad han gör när han går bakom henne och kupar handen om röven, det är ju helt tomt i de andra spärrarna, VARFÖR skulle han vilja "fösa undan" henne där hon står?! Hade så varit fallet så säger man "ursäkta mig" och tränger sig förbi, inte fan låter man handen vila på hennes rumpa, och som klämmer åt TVÅ GÅNGER!!!! Snart är det väl ok att köra opp knytnäven i ett fruntimmer med meningen att "oj, jag ville gå före henne i krogkön!" Inte troligt va? Hoppas som fan att domen överklagas och att det där äcklet döms till helst fängelse och fin-fina böter! Hon hade ju inte ens uppmuntrat honom till den kränkande handlingen- ÄVEN om det aldrig är ok att kränka någons personliga integritet så kan jag tänka mig scenariot att om en människa suttit och stött på en annan människa en hel kväll och sen får en klapp på röven på krogen (OBS inte att jag menar att det NÅGONSIN är ok med ex. sexuella övergrepp eller så!!!) så är det inte hela världen. Men denna situation är nåt helt annat! Kolla själv på länken, är det råtaffsning eller inte: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14350147.ab


Personligen så tycker jag att en tjej ska fast kunna gå spritt språngande naken UTAN att någon idiot ska få för sig att våldta henne!!!!


Hoppas som fan att tjejen/kvinnan orkar fortsätta kämpa!!! Ge inte upp hörrö!!!

Cred till http://hannalindqvist.myshowroom.se/fuck/ för bilden!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar