tisdag 28 februari 2012

True colours

Var igår på Hårvårdsbaren tror jag det heter, och köpte 2 pkt av hårfärgningsmedel. Det blir ju lite för dyrt att som student gå till frissan varannan månad för att färga och kapa barret. Jag är ju som bekant numer brunhårig men efter nästan 3 månader utan färgning är det mer åt ja, ljusbrunhållet typ färgrutan längst ner till vänster på paketet. Nu köpte jag på rekommendationer, Schwarzkopf, jag valde nr 883 blackbrown elegance. Låter flashigt va? ;) Älskling sa han ska hjälpa mig till helgen, naaaajs!



Vetitusan hur bra den där bilden blev... 

Idag börjar en ny intressant del i utbildningen- utvecklingspsykologi! Wohoo! Låg och läste igårkväll, guuuud så intressant! :D Me likey, ALOT!

Idag ska jag efter föreläsningen till optiker och kolla synen för första gången på måååååååånga år... Jag är samtidigt lite sugen på att fixa lämpen också, så man kan börja med körskolan under sommaren, jag lär ju inte jobba varenda dag och kan man då komma iväg och övningsköra några gånger i veckan vore det ju toppen. Har ju lagt undan pengar till körkortet från min lägenhetsvinst och det vore ju som skönt att komma igång med det där... Ska höra med hon optikern idag hur man ska göra, vet att det finns nå blanketter för optiker som de kan fylla i... 220:- kostar i alla fall lämpen vad jag jag har lyckats klura ut. Tog hur som helst och beställde synintyg, kommer om 5 dagar, kan höra med optikern om jag kan slinka in om några dagar och få den ifylld annars. 

Fick igår hem ett tack-kort från min morbror Tapani för att vi grattat till deras bebis Amanda, hon var väldigt lik min morbror, samma drag kring munnen och så. :) Söt liten kusin man har. Verkar vara mycket med bebisar nu... :) Folk som väntar bebis överallt vart man ser hehe 

Aja, dags att fortsätta knarka lite kaffe nu tror jag. Heippa hei! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar