tisdag 10 april 2012

Mixat

Det här är senaste nagellacket, märket är Isadora och färgen heter "Summer red". Klicka på bilden så blir den större... Det torkar fort men är rätt så transparant så jag har 3 lager. 


Idag på juridikföreläsningen fick en tjej i klassen spunk och röt till rejält när det snackades för mycket- hon hörde inte vad läraren sa och det var såå skönt att någon vågade ryta till!!! Jag brukar nöja mig med att blänga på bästa svenska manér på de som envisas med att snacka under lektionstid! Det är extremt irriterande och respektlöst mot alla andra i klassen, att hålla på att snacka skit- det är extremt jobbigt att försöka fokusera på vad som sägs och man behöver vara uppmärksam på lektionerna för det är vanligtvis rätt mycket info som ska in i hjärnan... 


Ska även passa på att lägga ut en bild på svärmors underbara blomma! Den blommar så vackert, namnet minns jag tyvärr inte... En till bild är på fina Sirran som bor hos svärföräldrarna. Hon är så mysig och fin och brukar vara min sängvärmare när man är hos dem. ;) Hon smyger in i friggebodan där vi sover- hon har en egen kattlucka där så hon kan ta sig in hehe





Nä, nu är det dags att fortsätta med pluggeriet. Heippa hei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar