måndag 20 augusti 2012

Pang, pang!

Ja, så var äntligen Augustifesten över och jag har överlevt (ang. låten längst ner)! Det har vart en rätt så vild tillställning med skott mitt bland folk och mordförsök (gänguppgörelse), fylla, hot mot tjänsteman och krossat glas överallt och allmänt bus på stan med mycket tjoande till sen nattimma. Jag har vart lagomt less på det hela och har idag reggat oss på den kommunala bostadssidan, menar, det kostar ju inget och man vet aldrig när och om man hittar en bättre lya. Dock så klår man ju inte vårt läge i första taget.

Idag har jag också reggat mig på LiUs sida så nu är man officiellt på termin 3! Jippi! Fick reda på att vår första föreläsning är inte förrän den 28/8 så vips så fick man en till vecka ledigt, synd bara att älsklingen började jobba idag. :(


Måste tipsa om Songpop som är ett askuligt spel på facebook! Makens kusin Anja visade det åt mig och jag är liiiite hooked nu, mja kanske inte hooked men det är jättekul. Spelar även ett annat spel som heter Tiny Village som är ett mobilspel som är såå sött. Väntar med spänning på Sims 3 senaste expansion som heter Supernatural och där man kan göra älvor, häxor och vampyrer, bland annat. Så länge man inte blir alltför beroende och kan sköta skolan och hem så tycker jag det är ett skönt tidsfördriv med att nån gång då och då, spela lite spel på datorn. Länk till trailern för Supernatural: http://www.youtube.com/watch?v=_BbSSWzNpVU






Och jag måste passa på att gratulera min kusin Annica som blev mormor igen då hennes flicka Sandra födde sin lilla dotter i morse! Grattis Sandra med man och mormor och morfar! :D

Näe om man skulle ta och återvända till sysslorna, måste sticka på stan och panta lite och handla också. Heippa hei!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar