tisdag 21 augusti 2012

Inför nya terminen vill jag ha...

Har haft ett par skor på hjärnan under en lång tid... Dr Martens boots med rosor... Gah! De är såå snygga så man går sönder! Vill verkligen ha dessa! Så jag tror faktiskt at jag ska unna mig ett par såna nu när lönen kommer. Måste bara klura ut vart ifrån... Tippar på http://www.brandos.se/dr-martens/vonda-14-eye-012761-001/a16171 då de har både fri frakt och fri retur. *tumme upp*



Och sen måste jag bara ha tag på ett par svarta jeans, slimfit och gärna med stretch. Då är lyckan nästan helt gjord. Har inte haft ett par helsvarta jeans på år och dar. Det är dock svårt att få tag på sådana som inte kostar +700 kr. Det tycker jag är på tok för mycket för ett par jeans. Men men... Sitter och dräglar över snygga kläder på http://www.gothicshop.se/ som har asläckra kläder. Har handlat förr av dem, fina kläder men pyttiga i storleken så man får satsa på XL eller än större... 

Nedan finns ett antal fina kläder.. ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar