måndag 24 september 2012

Bästa natten på länge!

I natt var den bästa natten på länge! Har sovit riktigt bra, som en bebis, bara stigit upp en enda gång och vi vaknade innan larmet! :D Thats pure bliss!

Upptäckte när jag släppte ut bestarna på balkongen att det är nog dags att börja plocka in blommorna så det får bli ett storryck snart, kanske rent av i eftermiddag eftersom jag har hemmapluggardag. Smarta Marlene som jag skriver PM:et ihop med, ska ha lagt upp ett onlinedokument som möjliggör att vi båda kan skriva på samma dokument på var sitt håll- hon bor ju i Linköping. Måste bara logga in på mailen och klura ut hur man hittar dokumentet.

Upptäckte igår kväll att jag hade lite ont, ja som träningsvärk typ, i vänstra låret och undrade var det kom ifrån, och kom då på att det måste kommit från när jag hjälpte kursaren Bodil att flytta i lördags. Har inte heller hostat så mycket idag och tänkte därför börja detoxa från nässprayen, när man ändå är hemma liksom. Så vem vet, kanske är man äntligen på bättringsvägen?! Och en annan glad sak, jag kom ner i tvättis i går morse, och det var R E N T!!! Såå härligt så jag var nära på att skriva en liten tack-lapp, men besinnade mig i sista sekund hihi

Nu har jag snart fått i mig dagens andra kopp kaffe, banan- och kanelgröten rullar runt i magen, musiken spelar. Kanske dags att sparka igång PM:et då? Snart ringer vårdcentralen upp, himla smidigt system det där att de ringer upp mig istället för att jag ska behöva sitta och vänta på dem. Jag behöver boka tid för nya blodprover- som jag gör varje år i och med hypotyreosen.

Ps kan rekommendera "Simon och ekarna"- håller på att se den med älsklingen och den är sååå snyggt gjord och riktigt bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar