onsdag 28 november 2012

Summering och planering

Jag erkänner, jag har inte idats skriva något på ett tag. Har inte riktigt haft inspiration. Visst händer det saker i ens liv som man kaaaaan skriva om men ibland orkar man som inte. Eller vill för den delen. ;) Lite hemlig gillar man ju trots allt att vara... Har hur som helst haft fullt upp med skolan, med arbetsgruppsuppgifter och seminarier och i nästa vecka är det stort seminarium OCH hemtenta, på schemat som man behöver plugga inför. 

Jag har haft ont i högerörat från och till sedan i förra veckan meeen det går nog över. Var i alla fall och tränade igår mellan alla uppdrag på stan. 

Första julklappen är inhandlad och skickad till svärföräldrarnas kattisar. :) Har även tagit och tvättat julkappan som jag köpte från tradera häromveckan. Nu när jag är med hemmaplugg den här veckan så ska jag även att och börja med julbaket, så det blir både pepparkakor och lussebullar. I helg så ska här julpyntas, inte för att det ska bli nån orgie i osmakligheter med tomtar och lyktor på varenda liten ledig yta, men lite julkänsla ska vi nog kunna trolla fram!

Idag ska jag fara till Hemmakväll och lämna tillbaka 3 hyrfilmer, bland annat sista Johan Falk-filmen- sååå bra!!!! Hyrde även The Magic of Belle Isle, riktigt söt och varm film. Man kan ju inte bli besviken på Morgan Freeman liksom! Sen måste jag verkligen tipsa om Cockpit- förvånansvärt bra film alltså! 4/5 ger vi båda den!





Ps: drömde inatt om att jag drömde (ja, en dröm om en dröm som jag vaknade ur) om den där Norrköpings-killen som sedan i helgen varit spårlöst försvunnen, att han hittades drunkad, tyvärr... :( Som jag sa till älsklingen, hoppas jag har fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar