onsdag 12 december 2012

Magiskt datum

12-12-12. Enligt en del kommer jorden att gå under idag, andra tycker det är en magisk dag idag. En hel del kommer nog att förlova sig eller gifta sig. För andra är det en födelsedag, som fina faster Åsa, så vi säger... JÄTTEGRATTIS på din födelsedag!!!!

I övrigt är det en helt ok dag för mig, mycket på g som vanligt men just idag är det inget som i alla fall är skolrelaterat. Har nu skramlat ihop 79 hp, och typ om 1,5 vecka borde vi få reda på hur hemtentan gick, om det blev flipp eller flopp. 

Jag är också både glad och stolt över min lillebror som klarat grundutbildningen inom militären där han vart sen i höstas, och han får fortsatt anställning inom försvaret! Himla kul! :D GRATTIS Peter!!!! 

Idag ska jag för första gången på typ dryga veckan, bege mig till svettemplet. Har ju som sagt haft fullt upp med skolgrejer så träningen har fått stryka på foten men jag har ändå gått ner snart 10 kg iaf. Ok dåååå, typ 9 kg! ;D Det kanske inte var det vettigaste gjort att häromveckan köpa nya jeans för tusenlappen men jag behövde dem just då, men nu börjar de bli stora.. ^^ Vigselringarna sitter väldans löst på fingret också. Men, det är kärt besvär som det heter. 

Idag fick vi även årets första julkort, från min goa kusin Nisse och hans Ulle! Det vart jag jätteglad över!

Nä, nu ska jag ta och slänga mig på sängen en stund innan gymet kallar! Heippa hei! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar