fredag 21 december 2012

Oajj!

Lagom till att vi häromkvällen skulle påbörja  tittandet av den tredje och sista delen i Sagan om ringen-marathonet så upptäcker jag att sista DVD-skivan fattas! Ve och fasa! Tur att vi har en till uppsättning av extended version... Det är bara det att denna finns uppe på vinden... Nånstans... 

Så igår tog jag på mig oömma kläder som det heter och begav mig upp på den iskalla vinden. Fick rota igenom typ varenda låda, rycka ut halva förrådet för självklart fann jag filmerna lääängst in, läääängst ner i en flyttkartong. För att nå dit så var jag tvungen att nästan ligga lodrätt med fötterna i vädret- kändes det som i alla fall- och sträääcka mig ner i lådan. Jag fick helt enkelt inte ut fler kartonger och jag stod rätt illa till i en liten, liten lucka som jag lyckats skapa mig. Nåväl. Jag fann ju filmerna men idag, vojvoj, vilken träningsvärk jag har i kroppen av kånkandet och flyttandet och uthivande av kartonger. Inte får man träningsvärk av att träna på gymet, men av astunga flyttkartonger, wtf?! Nåja, nu vart det iaf ommöblerat till det bättre där oppe, och filmen har vi nu. :) Alles gutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar