torsdag 10 januari 2013

Trevligt, trevligt

Igår tog min arbetsgrupp och bröt rutinen att plugga på campus. I stället möttes vi upp hemma hos en i gruppen som bor i ett litet kollektiv. Gudinna så trevligt det vart, avslappnat och kreativt tyckte jag. Mot slutet på arbetsdagen så kom det fram att jag gillar att ge massage och vips hade jag tre tjejer framför mig som ville ha nack- och ryggmassage. Sen orkade inte mina tummar längre. Gullungar!

Har även hunnit med en tripp efter nyår, till Danmark och huvudstaden Köpenhamn. Det vart en intensiv dag med mycket promenerande men det var riktigt skojs. Blåsigt som tusan men inte alls så kallt så det var ingen fara. Sen vart man lite småförkyld när man kom sig hem men so what, är ju bra nu. :) För en som mig, som älskar arkitektur och sånt så var det heeeelt underbart! :D Såå många fina hus att kika på! Och alla dessa små trevliga fik, resturanger och pubar... :))))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar