onsdag 6 februari 2013

Lunas dag!

Idag fyller världens finaste katt år, nämligen Luna, som blir 10 år! Hon var en födelsedagspresent till mig och jag  har inte ångrat att jag tog emot henne! 

Hon är en jätterar, egen, busig, klok och smart Drottning, som inte styr sitt gäng med järnhand för det gör Gizmo, hennes nemesis. Dagen till ära fick hon tonfisk till frukost och sen har hon mest sovit, som alla andra dagar hehe

Grattis Lunisen!

Idag blir det fläskfiléwok för oss tvåbeningar, hemmapluggsdag som jag har så har jag gott om tid att laga det.  Jag undrar om jag inte håller på att bli förkyld eller nåt för igårkväll var jag mer frusen än vanligt, nästippen var iskall, händer och fötter likaså. Somnade med mina mjukissockar på. Sen på natten var det på tok för varmt så då åkte de av och på morgonen frös jag igen. Lyckades även klämma en 11-12 timmar sömn typ, vilket är på tok för mycket för mig i vanliga fall. Nåväl, nu ska jag avrunda och börja läsa en trevlig skrift som heter Social rapport 2012 innan man hoppar i säng och läser om Alkohol och droger, himla intressant. 

Ps: klarade sista tentan på termin 3 så nu är jag officiellt på termin 4 och jag har skrapat ihop 90 högskolepoäng, bara 120 kvar då! XD Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar