fredag 12 april 2013

Prioritering: social

Ibland får man helt enkelt rucka på sina planer. Jag hade en fin plan helt uppgjord för dagen; träna, hämta upp våra lagade halsband, gå på biblan och fibbla med en grej, sedan möta upp Lina och lilla Ester, fika alt. ta en promenad, sedan handla på ICA. Hann inte med bibblan innan fikadaten och det var så trevligt att träffa Lina & Ester och drälla runt på stan att jag helt sonika struntade i bibblan-uppdraget dag. Får fixa det i morgon. ;D 

Har haft en asbra uppgång vad gäller träningen; har ökat mina resultat för varje dag och den här veckan har jag hunnit med 4 st 1 timmes cykelpass. Idag vart det -484 kalorier och 27,5 km! Jag är mycket nöjd! Det betyder att jag cyklat mer än 10,5 MIL bara den här veckan! Helt insane!

Jag fick även ett mycket trevligt besked medan jag satt och svettades som bäst- jag klarade hemtentan som jag skrev för 2 veckor sedan vilket innebär att jag blir uppflyttad till termin 5/7. Man behövde ha minst 100 högskolepoäng för det och det har jag! Jippi!

Och jag har även fixat plåtar till Black Sabbath åt oss och fina Örn-familjen i höst! Ska bli ballt att se dem, man vet ju inte när man får en sån chans igen, både Ozzy och Tony Iommi är ju inte vid den bästa hälsan, vet inte hur det är med resten av gänget. Låten nedanför är nog en av de kändaste Black Sabbath-låtarna, i videon finns även Iron man med som är riktigt skön. En annan skön låt med BS är War pigs. Nåväl, nu ska jag inte pladdra mer om BS. Lyssna och njut, och ha en riktigt fin helg, alla ni snälla!



Ps: den fina bilden har jag hittat här: http://cajsawessberg.blogspot.se/2010/11/fika-bland-kurbitsar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar