onsdag 8 maj 2013

Härliga vår, härliga liv!

Idag är jag lite mör i kroppen, körde styrketräning för första gången på ja, jättelänge  i vart fall! Det blev 70 minuter på cykel och typ en 30-40 min styrketräning. Sen efter middagen så gick vi längst bort på Södra promenaden och så gick vi Åbackarna runt, längs med vackra Motala ström. Så det vart nog en drygt 3 timmar motion för mig. Jag har nu gått ner en 11-12 kg från när vi var till Estland för nåt år sen som är mitt "max-vikt-nivå" och som fungerar som en slags måttstock. 

Skönt är det också att kunna ha balkongdörren på vid gavel och kattisarna kan vara ute. Ja, eller när det blir för varmt så ligger inne i solen självklart, och glassar. ;D

Detta är för övrigt inlägg nr 500! Tjoho! Undra vilka det är som läser min blogg... ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar