tisdag 7 maj 2013

Fina inköp och innepluggardag

Var och shoppade lite inför dopet som vi var på i helgen, grejer som jag även kommer att få användning för på nya sommarjobbet. 

På Kappahl hittade jag den här lilla filuren som fick ersätta min gamla trotjänare som efter 5 år gett upp...


Och på Deichmann gjorde jag ett litet fynd tycker jag på 299:- för en skomodell som kostar uppemot 800:- på andra butiker men då är det i och för sig både läder och andra färger. 

Idag ska min gamla grupp som jag pluggat med sen i höstas, samlas på tack och goodbye-fika hos en av tjejerna i hennes stuga i Kimstad. Jag ska dock inte med för jag måste sitta och joxa med min kompletteringsuppgift som jag fick då jag drog till London i stället för att vara med på en av de obligatoriska seminarierna. Det enda avbrottet som jag tänker unna mig är ett besök på gymet, tänkte sätta igång med styrketräningen idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar