måndag 3 juni 2013

Gizmo och socialt värre! :D

Igår fyllde vår härliga, stora gris år- Gizmo fyllde 10 år! :D Hipp, hipp, hurra! Han fick massor med dentabits från Whiskas som han är tokig i. Jag tror han blev nöjd med sin födelsedag som han tillbringade utomhus i väldigt hög utsträckning! :D

I övrigt har vi haft en väldigt social och underbar helg med många nya möten och parmiddag och hela baletten. Promenader blev det också i det vackra, varma vädret men vi blev blåsta på muskedunderovädret som vart utlovat igår. Kom några ynka små droppar som förrsvann innan man knappt fattat det droppat... Hann även med att plantera första laddningen med balkongblommor. Det ser lite ynkligt ut till en början innan de liksom buskat ut sig i lådorna och växt till sig. 




Idag har man massa på tapeten, det är mitt i hemtentaveckan men jag har massa jox som jag ska hinna med i alla fall- lika bra att göra en to do-lista som är ett bra trick för mig med kort och intensivt minne! ;D Ska även försöka få tag på min handledare på höstterminens praktikplats. Om jag tyckte att mitt sommarjobb ska bli en spännande arbetsplats så är praktikplatsen ÄNNU mer spännande! Woho! Det är som det sägs; "Det går bra nu!" ;D

Aja, dax att låta de pärlemorskimrande naglarna slå mot tangentbordet så man blir klar med tentan nån gång, måste bara tanka lite kaaaaffffeeeeee!

Ps, måste bara tipsa om "Mama" som är en riktigt härlig rysare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar