torsdag 1 augusti 2013

Cottagecheesecrazy!

Jag har fått en ny besatthet. Den stavas KESO. Herre guuuud så gott det är, har keso till allt typ, det är ju inte alls äckligt- vilket jag förr hade fått för mig. Men å andra sidan, det finns ju såå himla mycket som jag får för mig! ;D Finncrisps med rökt skinka, gurkskivor och så ett BERG med keso oppepå, och gärna ett glas iskall mjölk.. Ohmahgaaaad! Var och varannan på jobbet mumsar keso till mellis eller till lunch, så man vart allt lite nyfiken och provsmakade av älsklingens keso.. Och BOOOM! Jag vart som träffad av blixten! Finncrisps är man ju som van vid, halvfinska som man är! ;D Såna kan man äta utan nåt på faktiskt, au naturel som jag brukar säga... ;D
 




Måste även ta och tipsa om en riktigt juste rulle, "Olympus has fallen" som visserligen är ganska mycket en orgie i amerikansk patriotism men som actionrulle är den riktigt bra, 4/5 skulle jag säga. Liiite otrolig men snygga och brutala actionscener. Tydligen kan man bara länka en video per inlägg så kolla trailern här: http://www.youtube.com/watch?v=vwx1f0kyNwI



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar