måndag 19 augusti 2013

Sista lediga veckan inleds nu

Måndag idag och sista lediga veckan. Har registrerat mig på Linköpings universitet idag- registrering måste göras inför varje termin för att man dels ska kunna göra tentor, uppdatera LiU-kort samt få pengar från CSN. 

Marknadsglanande och Augustifest, godisregn på tivoli och fågelmatning i Strömsparken, inspektion av nya Hörsalsparken och kvällspromenader har hunnit avverkas under helgen. Måste även säga att det var imponerande hur snabbt det städades på gatorna igår! Ena timmen såg det ut som hej kom och hjälp med massa skräp på gatorna och andra timmen var det sopat och fint! Bra jobbat!

Idag blir det softardag för frun, det blir lite ärenden på stan och hyra gratisfilm på Hemmakväll. Får se vad man hittar... 

I morgon blir det Linköping och kanske träffa Marlene som jag inte sett på hela sommaren, ska höra av mig i e.m. till henne tänkte jag.

Grattis till Kastling-familjen som fick en liten Mio sent igår kväll! :D





Till min vackre make... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar