torsdag 22 augusti 2013

Besök hos god vän i Linköping

I förrgår styrde jag stegen mot Linköping. Tack vare att man är student och har det s.k. LiU-kortet så kan man åka helt gratis med Campusbussen som går regelbundet mellan campus i Norrköping och campus i Linköping. I Linköping möttes jag upp av världens bästa Marlene! 

Hälsade på hos dem i deras mysiga hem och snackade och gosade med kissemissar. Tiden rusade fram! Efter det så promenixade vi till mitt himmelrike, IKEA! Har man inga inre spärrar så skulle man ju kunna shoppa sig olycklig där! Smart nog så har de resturangen i slutet av övre våningen så man gör ju ett pitstop där och mumsar god och billig mat innan man fortsätter jakten på fynd eller bara "måste-ha-grejer". :D Jag höll mig i skinnet och kom ut med lite örngott, lakan, skohorn och doftljus. Var lite sugen på att handla blommor men utbudet var i det minsta laget....



Idag har jag en rätt soft dag, har inte så många måsten, lite grejs på stan bara och vika tvätt som hängt hela veckan *skäms på mig* men så går det när man har semester. Fick även lönespecen igår, fick typ några tusenlappar mer än jag räknat med så det var ju en himlars trevlig överraskning! :D 

Ptja, det var nog allt för nu... I nästa vecka väntar massa, massa nya roliga och spännande händelser! Tjohooo!


Oooooch så en låt som jag hade på hjärnan när jag steg upp nyss...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar