söndag 25 augusti 2013

Söndag och sista semetserdagen...

Idag kom vi hem från svärföräldrarna dit vi åkt igår. Väl hemma hade vi fått med oss både hemgjorda inlagda rödbetor (som var riktigt goda!!!) och kattmynta som jag hängde på tork direkt. Tänkte att kissemissarna ska få lite torkad kattmynta vad det lider, speciellt Gizmo och Nova är löjligt förtjusta i kattmynta. 

Sedan har vi haft finfrämmande idag av underbara familjen där även jr kom med. Himla kul och trevlig fika följde. 

Jag tog även tag i en grej som jag så länge borde ha tagit tag i- köpa en ny ryggsäck. Rantade runt i olika butiker och såg på ryggsäckar från 199 kr och uppåt, men ingen kändes rätt. Förrän... Stadium! De har riktigt bra grejer och väl där så hittade jag den här lilla sötnosen för ynka 99 kr! Håller den ett plugg-år så är jag nöjd!


I övrigt är det snart som allvaret sätter igång på riktigt, officiellt börjar skolan i morgon men det är hemmastudier som gäller så jag tänkte kika lite på vår uppgift och sedan söka upp någon intressant frisör som har drop in. Måste även köpa ny mascara så det får bli morgondagens lilla to-do. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar