lördag 21 september 2013

Att vakna utvilad

Att få vakna utvilad är ju helt underbart alltså! :D Snacka om att man är fylld med energi!

Och nu när älsklingen är borta på årets sammandrabbning i Warhammer passar frugan på att göra nytta; norpade tvättis och jag har hunnit köra några maskiner, jag har bäddat gästsängen för vår nattgäst Tuomas, jag har vart och handlat, har städat- dammsugit och skurat, diskat och nu håller jag på med en dubbelsats med grahamstekakor så pojkarna har nåt att äta ikväll (finns iofs bröd i frysen men det är ju inte upptinat). Jag ska även hinna med att göra crepes med champinjoner och rökt skinka, det blir en grönsallad till det. 

Ptja, så det kan bli va? Hoppas ni alla har en lika härlig och skön lördag! Poppa på med bra musik och softa loss! Tjilevipp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar